30 aug. 2009

sista inlägget för idag

hej sista inlägget för idag, som dagt var på stan idag med isabelle köpte en polohalsduk och hon köpte en tröja. Vi hade mycket att prata om som vanligt så vi käka pannkaka på en resturang så vi kunde snacka av oss. Träffa bl.a Sava och hennes mamma sen träffade jag också Julia som skulle på en fika med Ellen. Gick runt där till 4 ungifer. Sen hade min lillebror Potntus match mot Sala ff dom utklassa dom totalt 12-0 blev slutresultatet riktigt grymma. Sen blev det en snabb middag donken. Krfätor från igår åt jag också. Nu Har jag precis kollat på Trollkarlens Hemligheter lite tråkigt att man vet hur alla trollkarlar kommer göra nu men det är ändå lite kul faktiskt. Skola imorn ser ifram emot det lite men har glömt göraa läxan.. inte bra första veckan och allt men jag kan skylla på att jag vart hemme hela veckan pga att jag vart sjuk kanske får läxan över nästa vecka ist. Nu ska jag fixa mina kläder ska nämligen byta garderob hehe. Ha de bra jag skriver imorn / lhm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar