30 aug. 2009

dålig uppdatering

igår var det shopping i huvudstaden men mina brudar. dagen innan som sara har skrivit var sjukt mysig.. pizza hut och en toppen film kan inte bli bättre. I stockholm iaf hade vi skit kul åt på kungshallen jag och Victoria blev inte så nöjd med maten hela matträtten var röd som en tomat asså jag menar nudlar ska inte vara röda:( aja klämde i oss de iaf. köpte en hel del grejer gjorde vi. Hitta faktiskt en snygg tröja på monki. Ångrar att jag inte köpte en heldel grejer från andra äffärer men ska på en tripp till stockholm igen om en månad så får väl inköpa resten då. På tåget hem åkte vi 1klass... heheh helt själva hur kul som helst. När man hoppade ut tåget kom man från ett soligt stockholm till ett regnigt västerås kul? Efter det vare bara hem en snibbis sen åkte jag på marknaden med Isabelle kul hade vi iaf. Nu ska jag på stan med isabelle och hennes mamma. Jag hör av mig senare. / lhm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar