23 nov. 2009

Svaren ifrån frågestunden!
Om du var tvungen att handla kläder i en och samma affär i resten av ditt liv - vilken skulle det vara? svar: H&m tror jag dom har allt, ett brett sortiment. H&m får bli mitt svar.
Vad är det sista du skulle göra? svar: Innan vad? Fattar inte frågan riktigt.
Gillar du någon just nu? svar: Jag gillar många, men för att göra det enklare så kan jag säga att jag inte är kär i någon.
favorit i idol? svar: I idol pogrammet eller i allmänheten? I idol programmet är det towe. Och i allmänheten är det Darin.
Vad är din favorit mat? svar: Lax, potatis med romsås är en av mina favoriter. Men klassikern pannkaka är också super gott.
Varför började du blogga?svar: För jag ville testa på något nytt, ibörjan kännde jag att det inte var något för mig men sen tyckte jag det var jätte kul och då fortsatte jag.
vem är din favorit fotbollsspelare? svar: Zlatan mpste jag nog säga, han är så skicklig.
köpte du något på stan idag i så fall vad ? svar: Ja jag köpte en svartpälsjacka och ett volang linne.
vart bor du? svar: Jag bor i Västerås.
Vilket är ditt drömyrke? svar: fotbollsproffs eller sångerska.
Vad är meningen med livet enligt dig? svar: Meningen med livet är nog att man ska göra varje sekund värdefull. Man ska aldrig tänka vad som kan hände eller vad som har hänt utam man ska kolla på vad som händer just nu och göra allt til det bästa i sitt liv.
hur kommer det sig att du börja blogga? vad får dig att fortsätta? :) svar: Isabelle min bästakompis bloggade och hon inspererade mig till att börja. Jag fortsatta nog för jag tyckte det var kul helt enkelt.

hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord? svar : Omtänksam, sprallig och målmedveten.
Har du syskon? Vad heter dom och hur gammla är dom isåfall? svar: Ja jag har ett syskon, han heter Pontus och är 10 år.
Har du någon kompis som har barn? svar: Nej det har jag inte.
Var brukar du vara på julafton? Och hur öppnar ni paken? Samtidigt allihopa eller hur gör ni? svar: På julafton brukar vi turas om i släkten vem vi är hos, i år ska vi vara hos mina kusiner. Varje år blir det så mycket paket att vi måste ta pauser i utdelningen. Barnen brukar öppna direkt när dom får dom och dom vuxna brukar vänta.
vad heter din bästa vän? svar: Isabelle Swärd.
vad är det mesta du skulle kunna offra för en vän ? svar: Jag vet inte riktigt, men för en bästavän skulle jag kunna offra allt förutom ett liv.
hade du nåt drömyrke när du va liten ?(: svar: Sångerska, fotbollsporoff eller skådespelare har väl alltid varit drömyrekrna.
Om du fick välja en enda sak att ta med dig till en öde ö, vad skulle det då vara?? Någon man tycker om, det tror jag man skulle klara sig länge på.
Hur kom du på ditt bloggnamn? ljusrosaconverse?:) svar: Jag vet faktiskt inte hur jag kom på det namnet.. hehe asså det kom bara upp i mitt huvud sen tog jag det som bloggnamn.
vilka bloggar läser du? :) svar: Kenza, Lisaplace och rikuteliggare är väl dom främsta ''storbloggarna'' jag läser. Men massor av mina kompisars bloggar läser jag också.
Haft en bra dag? svar: den kunde vart bättre.
Vilket är ditt favorit plagg? svar: Mina gråa mjukisbyxoor

3 kommentarer:

  1. "Vad är det sista du skulle göra?"
    menas väl vad du absolut inte skulle kunna tänka dig att göra. som att ära hundbajs eller ngt.

    SvaraRadera
  2. SV: okeej har du fått några bra frågor då?
    Skulle fråga nån fråga men kom inte på nåt hihi :)

    SvaraRadera