17 nov. 2009

Jag har inte skrivit så mycket om mina känslor här, jag har inte ens tänkt på det men nu vill jag iaf skriva att jag har alltid haft en dröm, en dröm att bli fotbollsproffs. Jag har såklart funderat på andra yrken eftersom mina vänner kanske velat bli någonting annat men fotbollsproffs det är det jag vill bli. Drömmar är så jävla viktiga nu svor jag men det struntar jag i. Att ha en dröm det är om att ha ett mål som man aldrig slutar kämpa för oavsett hur jobbigt det än är. Att tro på sig själv det är den bästa styrkan man kan ha. Att tro på att man kommer klara saker gör att man klarar det också. Man möter såklart människor som inte tror på en, men man ska aldrig bry sig om det när det gäller ens drömmar. När man läser detta så kan man tro att det är enkelt, men det är det inte om man inte har viljan att kämpa. Låt aldrig någon trycka ner dig. Jag har klarat det mesta och det är därför jag är så stolt över mig själv. Att jag, min familj, min släkt och mina vänner ska vara lyckliga och friska det är den största drömmen för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar