6 nov. 2009

idol sammanfattning

Rabih : Inte bra idag det var falskt och tråkigt, en annan låt kanske hade höllt han kvar idag. men efter kvällens framträdande tyckte jag ändå att det var rätt att han fick åka.
Reza : Kommer inte ihåg någonting nästan av hennes framträdande, kanske vare för man inte kännde till låten eller så vara att hon inte berör mig helt enkelt.
Mariette : Duktig, men det känns som om att man inte får se något nytt, det blir långtråkigt. Det känns bara som ett huve utan nacke på en hals och ett finger som pekar upp till gud(?) Men duktig det e hon!
Kalle : framträdandet var kanon ikväll, stilen på låten passar han verkligen men ska man lägga in nått litet minus så var det på makeupen, hallå vem äre som sminkar han han såg ju ut som han skulle på halloween fest. Bort med eyelinerna och kajalen nästa vecka!!
Tove : Bra låtval, passade henne som handsken. Hon har gjort bättre framträdanden sceen mässigt, jag tycker inte hon tog sceenen lika bra som har gjort förut.
Eddie : Hm... Låten var svår och det blev lite falskt men han försökte och man måste ju ha ett dåligt framträdande nångång och hoppas det här blev det första men också det sista.
Erik : FYFAN vad bra han var idag vilken röst. Hans vibbrato älskar jag, tre ord för Erik : HAN ÄR GRYM. Men jo också tycker jag han ska bort med makeupen eller inte bort kanske men lite mindre fondition, det ser orange ut. Skippa den så kommer du bli oslagbar till nästa vecka om du kör såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar