21 nov. 2009

fotograf: endastisabelle.blogg.se
















8 kommentarer:

  1. Fina bilder (:

    I veckan.. Banken på tisdag är allt jag kommer på :P
    Själv då?

    SvaraRadera
  2. du är skit fin!
    vart är ringen ifrån :)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder :) Jag gillar färgen på din ring, skulle verkligen vilja ha den färgen på ett nagellack!

    Svar: Allright, det var ju inte så jättelänge, men det spelar ju ingen roll egentligen. Allting beror ju på hur aktiv man är och så, det var jag inte det första halvåret typ då ju ;)

    SvaraRadera
  4. gud va fin du har blivit linnea!
    eller asså haha gud va fel de där lät
    du harju alltid var jätte fin emn jag menar du har ju ändrat stil sen du och jag va bästavänner likosm & du är riktigt fin i den stilen:)!
    jag saknar dig & tiderna hur mycket som helst...tycker vi borde träffas snart, asså förlåt för allt dum jag sa jag var så jävla omogen då. vill liksom inte att du ska vara arg på mig för evigt tak vare massa skit jag sa för ett år sen..om inte mer :(

    SvaraRadera