25 okt. 2009

från idol i fredags

ROCK TEMA

Lite refelktion över idol i fredags

Erik - grym röst, han kan ta i allt vad han har utan att det kan låta falskt! det finns inte så mycket att skriva om han, han var grym!!

Eddie - Bög eller inte? asså skit samma om han är bög för i fredags var han hur bra som helst, det funka i fredags så tummen upp för han.

Erika - tycker inte det var hennes bästa, låten e bra men hon måste börja köra mer upptempo låtar det kommer inte funka med balad liknader längre. Men visst hon har blivit jäkligt cool och kommit i från det gulliga.

Mariette - hon är tråkig, men bra. Samma saker hela tiden tycker jag,

Rabih - Ganska svårt att slå klassen på hans förra framträdande med michel jackson tema, och som jag trodde funkade det inte det den här gången och detta var inte hans tema riktigt. Men han försökte verkligen, och de är ett plus.

Tove - låten passa henne, Lite mer behövde hon ge för att hon skulle beröra mig som alla andra gånger men det var grymt som vanligt!

Nicklas - ingen låt jag hört så det kanske var därför han åkte ut. Låten kanske inte gick hem hos tittarna, men som jag redan sagt så är han ändå min favorit. Men han sjöng bra och det är vågat av han att ta låten och det gick bra för han! Han platsar i idol!!

Reza - i fredags var hon tråkigt och inte underhållande.

Calle - Den bästa i fredags absolut, det var hans tema! grymast.. lite dö blick kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar