21 sep. 2009

Hej det blir ett ganska lång inlägg för jag tänkte uppdatera allt från lördags till idag. Lördags som sagt var en as rolig kväll det började med lite mat sen cyklade jag sara julia och isabelle till hammarby vi åkte hem till daniel han fölljde med oss för vi skulle till kultur natten haha på bäckby lyssna på nån jävla opera. Aja efter det åkte vi ner till den riktiga kulturnatten. var där etg bra tag vi kom hem till mig vid 12 sen. Vi kikade film och hade jätte mysigt.Söndag kom min farbror och firade mig fick lite pengar i pressent sen fika vi också. Var as trött så orkade inte se på kommisarien och havet del 2 så skippa den och såg den idag istället. Idag var det skola på musiken tog jag mvg i gitarr kul sen efter skolan ålte jag ner på stan med isabelle. jag köpte en sjorta, vit thishirt, örhängen och skor. nöjd med köpen. Nu sitter jag vid datan ska snart ut till tvn. hare gött. / lhm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar