18 sep. 2009

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt inte hunnit. Jag spelade match igår iaf mot bk 30 0-0 vart resultadet. Kan bara säga bra spelat. Idag kommer iaf min släkt dom ska fira mig vet inte riktigt vad jag ska ha på mig kankse blir det nått enkelt bara. Det har bakats tårtor i fulla hus här hemma, damsugaren är igång hela tiden och en stressad mamma och pappa finns det också. Det blir förmodligen lite med uppdatering senare efter jag städat mitt rum. Mitt rum är det tråkigaste att städa. Städar helldre köket eller vardagsrummet. Men städat ska det bli innan 4 så det är inget att snacka om. Senare i kväll är det ju idol och kändisdjungeln. Idol tummen upp Kändisdjungeln tyckte jag tummen ned förut med efter några avsnitt blir man faktiskt besatt av att kolla på det.. aja nu ska jag städa hör av mig om hur det går med den saken hehhehe... /lhm
FRIDAYS DRESSCODE
grå tjocktröja: h&m 198kr
brun halsduk: åhléns 199kr
blåa jeans: h&m 199 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar