12 sep. 2009

dålig updatering

Nu tycker jag att jag har varit dålig med att uppdatera så jag tänkte skriva lite om dagen igår och vad som kommer hända idag. Var i skolan, sluta tidigt som vanligt. Jag och isabelle drog till ica och köpte godis sen åkte vi hem till henne var där ett tag sen cykla vi ner på stan träffade lite folk.. köpte inget förutom en paj och en glass, var där till 7 sen cykla vi hem och precis när vi var under tunneln kommer det en bil i full fart och krockar så det vart värsta på draget där vi stannade där ett bra tag. Sen cyklade jag med henne en bit sen tog vi farväl. Nu idag har jag inte sovit så mycket så får se om jag orkar gå bort idag, Vi ska iaf äta surströmmig och fräftor ikväll as gott. Kanske kommer mer uppdatering senare vi får se hur det blir med det. aja ska äta frukost nu pussssss /lhm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar