27 aug. 2009


Hejsvejs, Nu har jag precis kommit hem från mormor & morfar. Åt lunch där det blev pasta med kyckling i nån sås. Kollade genom hennes garderob som sagt det finns en hel del plagg jag skulle kunna tänka mig där. Nästa gång ska vi gå igenom hela vinden och hoppas jag hittar nått fint där. Jag låg i soffan och bara kollade på tv sen käka jag 2 risifrutti på de, ny smak hallon & rabarber. Rekomenderar den smaken hur god som hellst. Efter det hämta jag Pontus på skolan han har blivit riktigt stor nu går faktiskt i 4.an men jag kommer alltid ta han som min lilla verkligen lilla lillebror. Nu sitter jag vid datan lyssnar på lite musik sen ska jag ta och räkna mina pengar, mynten iaf. Hoppas jag har fått ihop riktigt mycket nu så jag kan växla in dom. Ingen träning blir det för mig ska ladda mina krafter till dm kvartsfinalen mot gif på tisdag. Det kan bli skola imorn om jag känner mig bättre men jag har ju bara 3 lektioner imorn och slutar 12.25 de gör jag också så det kan ju inte bli en sån tuff dag. Jag vill också bara till lägga att jag kollade på våra bäste år idag och jag hoppas verkligen Swan & Mimi blir ett par snart. Nu borde iaf Bell ha släppt Swan för nu har ju hon iaf fått en liten dotter med Philip. Swan och Mimi blev gudföräldrar till lilla Claire Bell och Philips dotter. Kan inte bara Kate sluta trakasera Sami nu, hon har ju hindrat henne att gifta sig med Lucas som var målet för henne kan hon inte bara vara nöjd snart jag orkar seriöst inte henne hon borde tas bort från serien omedelbart. Austin har kommit tillbaka hur kul som hellst han är riktigt snygg faktiskt. Hände väl inte så mycket mer i dagen avsnitt förutom att Chelsea leker med Max så Patrik ska bli svartsjuk, Jag menar hallå lilla gumman du är 18 och patrik 35 inse han vill ha din mamma istället. Aja nu ska jag inte skriva nått mer även fast jag har mer att skriva. vi ses kanske lägger in nått mer inlägg senare ikväll / lhm

1 kommentar:

  1. älskar våra bästaår , men jag kollar typ aldrig (a) först tyckte jag swan och bell skulle bli ihop igen , men nu äre ju mimi och swan som passar ju :Dfölj min blogg frästen ,
    cc-clarajansson.blogspot.com ;D

    SvaraRadera